lördag 13 oktober 2012

FAVORIT I REPRIS


Idag lördag får du fulla formen med ÄPPELPAJ när du köper en Gerberaform.
Vilken som helst - vi har lagret fullt kan man säga;)

Svarta, två olika grå, två olika rosa, röd och vit. Tror inte jag glömt någon färg...??

Olika modejanger också. Runda i olika storlekar och avlånga, även där i olika storlekar.

Sen kommer ni väl ihåg att du kan köpa 2 doftpåsar och få ännu en på köpet:)
Mängder av dofter. 
Jag hann inte fota för jag städade järnet här igår. 
Så himla skönt.

Var väl typ i våras innan sommarruschen det gjordes.... men tro inte att jag är klar. Kära nån finns x antal kvadrat till att gå igenom!!

Efter dagens slut drar vi till Cirkus på 

 Första gången var Hofors Folketspark 1978...

Kan inte räkna hur många gånger han glatt mig genom åren. 

Det bara flödar positiv energi när han uppträder.
Lovely!!!

Välkommen ut till oss 10-15 idag.

Stor kram
♥ ♥ ♥




Inga kommentarer: