söndag 14 oktober 2012


Festen har slutat;))


Scenen gjordes riktigt läcker hela tiden!

Men innan dess så var det förstås;
Festen har börjat med Tompa & Isabella. 

Riktigt bra show men om jag skall vara helt ärlig, och det är jag ju alltid, så har jag lite invändningar. 
Mmm, just det. 
Jag tycker showen var kanon bra, låtval och allt. Innehållsrikt och riktigt bra.
MEN.
Den där riktiga Tompa kicken fanns inte där.
Helt ärligt tror jag att det hur svårt som helst att leverera två gånger samma lördag. 
Visst, vet att alla gör det, men efter så lång tid och allt.... ja, inte vet jag.
En sak vet jag och det är att jag sett honom oerhört många gånger live och detta var 85 och inte hundra.
Men ACK SÅ BRA!!!
Och 60 bast - wow - snacka om förebild.
Fräsch så brudarna får sitta och sukta kan jag lova;)
Direkt efter showen var på Hasselbacken med polarna som bodde där. 
Sen vid 03.00 åkte vi iväg till Arlanda.


Så här vackert var det ovan molnen.


Och så här vackert på flygplatsen.


Så här såg det ut på Promenaden i morse vid 9.30


Och nere på Fleurs de Saleya var det GIGANTISK grönsakshandel idag. 
Wow - ståpäls!


För oss blev det intagande av brunch.
Ser ni att man kan äta

BRUNCH SUCRÉ
BRUNCH SALI
BRUNCH MIXTE

Rolig grej!


Här sitter Hanna och Lars och mumsar i sig. 


Mumsar i sig - det är just precis vad dom kan göra.
Senare på dagen när vi varit nere vid havet i nån timme ville Lars prova på glassen och fruktdippet i chokladsåsen som Hanna och jag gjorde sist.
Men gissa vad!
Jag tog inte en enda tugga!!!
Efter mitt extrema intag veckan som gått får jag nog skärpa mig lite.
Även om jag nu verkar strunta i om jag blir tjock som en smock måste jag tänka på mina tänder.
Usch, jag har haft en sötsak i munnen varje minut veckan som gått och nu är jag förstås super rädd att tänderna skall svartna och åka ut.... Iiiiii Tänk om karius och baktus byggt bo i hela munnen:(((



Det här makalöst fina huset bor Hanna i. 
Så oerhört fint!!!
Dock inte lika fantastiskt inomhus....

Nu skall vi höstgreja och måla fönster, byta ut kylskåpet en gång till som inte funkade när vi köpte det. 
Blir ju spännande på franska, eehhh!

Allt gott och stooooor kram från Rivieran där REGNET öser ner och blixtrarna avlöser varandra efter solskenet som nyss var....

Vi är snart på väg upp till Vence och välbehövlig sömn.
Inne på andra vakna dygnet nu....ZZZZzzzzzzz

Hanna har snart franska kurs med en dam som kommer hit. 
Synd att John Blund riktigt BANKAR på dörren;)


Inga kommentarer: