tisdag 30 oktober 2012

ONSDAG ÖPPNAR VI 8.30 
FÖR ALLA BLOGG & fb LÄSARE



Välkommen till
Smultrongården.

Extra öppet fredag 11 november, kl 10-18

Relaterat

Inredning, kläder, smycken, skor, hemtextil, godis, blommor och café. Hos Smultrongården, några kilometer norr om Örebro, flödar bondromantiken. Kända märken som SIA, Odd Molly, Våga, Miljögården, Himla, Haust, I Say, House Doctor, Madam Stoltz, Maileg, Green Gate m fl. Även utvalda produkter från Frankrike och antikt.

Med NAkort: 20% på två valfria varor

Erbjudandet gäller t o m 3 november och vid uppvisande av giltigt NAkort.
Gäller ej möbler och kan ej kombineras med andra erbjudanden.

Följ oss på facebook.

Smultrongården, Södra Dylta
Tel 019-12 00 14
Öppet: ons-tor 10-18, lör 10-15.

Får inte ner annonsen i sitt ursprung, ser därför  lite knasig ut....
Budskapet är dock klart hoppas vi: I morgon bitti öppnar vi tidigare för blogg & fb-läsare. Extra öppet på fredag 10-18. 

Ja, helt enkelt hälsas DU välkommen till våra NA-dagar;)
Jag har haft fokus på BOK idag kan jag säga:) Nu är jag på G. Det är verkligen en process kan jag lova! Helt förlösande när den är färdig. Faktiskt som en förlossning. Jobb, funderingar och undringar fram och tillbaka hit och dit. Ojoj! Men det är SÅ JÄKLA KUL att vara på GGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!! 

Berg att bestiga innan man sätter igång men nu har jag tagit ett kliv i alla fall. Puttelitet i det stora hela man bara det att var på G är hur stort som helst i sig och det är jag bara sååå glad för! 
Gjorde en liten maträtt i dag som blev kanongod:) Förstås tips av min matguru Lena;)

Nu skall jag mysa med min stackars lille plutt som slog i huvudet på gårdenövernattningen igår. Och stukade handen riktigt illa. Så ambulansen fick komma. Men det gick bra tack o lov. 


Fortsatt bra kväll!
Kram:)

Inga kommentarer: