måndag 1 oktober 2012

 Gulliga Sigrid!

Jag undrar just om hon förstår hur nervös man var när kockduellen gick.
Sååå himla spännande!!!
Kommer ni ihåg när hon gissade ingredienser.
Wow, oerhört imponerande.

Men förlåt!!!
Här går allt i ett sånt tempo att jag väl glömt berätta att Hanna kom hem för att hjälpa till på mässan.....med de billiga flygförbindelserna som är sa jag förstås bara TACK när hon föreslog att hon kunde hjälpa mig. 
TUR för jag har inte klarat att stå helt själv. Nu är hon dock på G till sitt nya hem i Nice igen.  


Vi köpte Paolo Robertos frukost.
Ljuuuuliga cannoli!!!
Cappucino och smörgås, mums! (Skulle gärna ta det här och nu;)
Precis när vi är där ringer Tabin (Hannas kompis som brukar jobba lite här ibland) från Australien. 
Jag berättar att Paolo precis höll på att golva mig. Skämt förstås men han "armbågade" mig. Då blir hon helt till sig och vill att vi skall fota honom.
Hade verkligen ingen aning att hon var ett sånt fan till Paolo;)
Sagt och gjort.
For you Tabin.

Mycket god frukost!
Synd bara att jag hann äta upp halva connolin innan jag kom på att fota....

Meeeen hörrni, vad har vi för väder???
Efter fem dagar på mässan känns det som att man kan gå och dra nåt gammalt över sig när man tittar ut.

Inget upplyftande direkt.
Jag bokar en massa grejer till våra höstdagar. 

Det är åtminstone mycket upplyftande!

Kommer fler bilder från mässan. 
Hoppas det är ok att dom är "telefontagna"...
På återseende,
kram
Eva

Inga kommentarer: