fredag 19 oktober 2012

Tjingeling Halloj:)

Allt väl hoppas jag!!

Nu sitter jag OVAN MOLNEN.
Lämnat 27 graders värme och tydligen väntar tusen nyanser av grått samt mer eller mindre aggrevis nederbörd i fejjan vid landning. 

Så kan det vá;)

När jag pratade med Helena igår tyckte hon att vi skulle köra 

GERBERA ERBJUDANDET 

igen. Eftersom hon tycker att vi har så himla mycket äpplen. 
Då gör vi så!

Alltså fyller vi din nya GERBERAFORM med ÄPPELPAJ även i morgon när du handlar en ny.

Jag har olivpinnar med hem till tomatsoppan som Adam förhoppningsvis kokat idag. 

Dom såg goda ut så det får vi hoppas.

Bara en och en halv timme kvar bland molnen sen bildfärden hem.
Därefter skall jag pussa på mina gossar (som säkerligen inte vill bli pussade på!!!).

Sen spriiiinger jag ut på Smultris och kollar in allt roligt nytt som kommit. 
Jag väntar nämligen på en riktigt skojig grej.
Tallriks eller ostunderlägg i papp att dukar riktigt fint med.

HOPPAS det kommit!!!
Tjing så länge,
Eva






Inga kommentarer: