torsdag 11 oktober 2012




 SICKEN VICKA...

 Igår gjorde jag min favvo mat nr 1!
Stekta, kokta, råa grönsaker högt och lågt. 
Mums så gott det är!!!
Rårakor på ekologiska potatisar (ja, självklart gör det smakskillnad;)
Och en svamstuvning på GULA kantareller som var heeeelt underbar.
Romanescon är också bara såå god!
Finns ju inte hela året - mest nu på hösten, prova:)

 Äntligen lite klädbilder....
Snygga Susanne i ponchon som har en sån himla läcker färg.
Att den är skön gör inte saken sämre;)

 Här är hon i ännu en ny klänning från Haust. 
Mocka och skinn. 
Mina favvokombisar.
Så förstås gillar jag den;)
Inhandlade en till mig direkt - veckan avslutas ju med väldiga trevligheter i huvudstaden.
Tomas Ledin show minsann. 
Ska bli HUR kul som helst!!!
Han skulle bara veta hur många partyn han varit med på (utan att själv veta det förstås;) hos oss. Typ alla, haha!!!

 Här en Haust kofta.
Fina detaljer bak.
Ser nu att vi faktiskt missade att fota framifrån och ärmarna som är riktigt snygga.

Jaja, så kan det va!

Här är minst sagt full rulle idag.
Det här är lampfötter och skärmar som en säljare prick varit här och visat.

Beställde bara två olika fötter och några skärmar.
Hon hade massor av fint men jag kunde bara inte fokusera....
Har Lantlivsannons att göra plus en annan bauta order att lägga.
Samtidigt som vi skall ut med skänken i butiken idag - eftersom den är såld.
Två st månbord kommer dit istället. 
Tänkte måla dom vita men så blir det icke!
Ett var kanonsnyggt i en turkos färg när vi började skrapa färg och det andra får nog bli grått. 

Skall fota så får ni se. 
Allt gott till er.
Kram kram 
Eva


Inga kommentarer: