måndag 29 oktober 2012

 JAG VILL BLI FRANSYSKA!

Eller kanske inte riktigt.
Men i alla fall vara där fransyskorna är.

 Jag vill ha nära till fantastiska vatten och natur.

 Nära till stad och bad.

 Nära till mysiga uteserveringar.

 Mina vänner har hjälpt mig:)))
Så nu är det
BOKAT & KLART!

 När jag fyllde år fick jag 10 lektioner.
Så nu är jag på GGGGGGG!!!!!!

Så här fint hade dom skrivit. 
Konstigt nog kom jag på vad det var redan här. 
Hade fler ledtrådar, samma text även på svenska.
Om du kan perfekt franska så ha överseende med grammatiken, tydligen inte helt hundra, vilket jag förstås inte har en susning om.... haha!

Så himla skoj!!!!
Nästa måndag blir första lektionen, ska försöka ha 2 i veckan. 
Samtidigt lyssna på nåt band hemma och verkligen göra allt för att lära mig. 

Gissa om jag är nervös!!!
Så himla många år sen jag pluggade.... men, men med rätt inställning hoppas jag på det bästa;)

För i framtiden vill jag i alla fall bli "halvfransyska";))
Ni kommer väl ihåg när vi hade "drömdagarna".
Det här är en av mina drömmar. Att lära mig franska och att vara där mer i framtiden.
Självklart måste jag lära mig språket då!!! 

Idag har jag pappersdag - tjohoooo så skoj.....
Kram

Inga kommentarer: