torsdag 15 november 2012

Bakglädje ikväll


Det gillar vi:)

Skulle sitta fint med nåt litet matlagningsprogram innan också... men man får hålla tillgodo med vad som bjuds. 

Vi packar upp
Vi packar om
Vi packar ner
Vi packar omkring

GREJERGREJERGREJERGREJERGREJERGREJERGREJERGREJERGREJER

Oh my God!!!

Tur det inte skall julas härhemma på ett tag - det hade helt enkelt blivit lite för mycket då. 

På lördag är vi fyra flinka brudar igen och några grabbar. 
Vi skall nog klara det och vara klara till nästa torsdag när 

JULDAGARNA 

går av stapeln. Tjohooooo tjohejjjj vad skoj det ska bli!
Tänk om det kunde komma nån snäll liten tomte och hälsa på alla barnen.
Vore ju kul;)

Känner att jag börjar bli lite mosig i kolan nu. 
Jag mitt riktiga smarto vaknar förstås 05.20 när Sandras klocka ringer. Blir väl som vanligt när jag sätter mig ner till bakningen att jag somnar i första pausen och blir galen när jag vaknar när slutvinjetten går.

Då blir det playtv som vanligt..... 
Nu skall vi se vilka som vann spelen. 
Återkommer med vinnarna.
Tjingeling kamrater! 

Inga kommentarer: