fredag 23 november 2012

 HÄRLIGA DAGAR:)

 Massor av glada tjejer, julstämning och varmt.
Vad mer kan man önska sig;))

Det här glada gänget har åkt ända ifrån Norge.
En av tjejerna mejlade mig i augusti och berättade att dom ville komma hit och ge sin väninna resan i present när hon fyllde år. Från Norge! Så himla skoj.
Hon som fick resan hade köpt boken och sagt att hon skulle vilja besöka oss. 
Hoppas vi motsvarade förväntningarna, det glömde jag fråga.....

Hur kul som helst att vi har så många norrmän som besöker oss. Eller kanske jag borde säga: NORRKVINNOR;)

Tur tjejer att ni hade stor bil!

Nu kommer lite julbilder.

Vi fixar ju till lite småextra nu till jul.
Den här påsen med tomte och the 95:-. 
Ord 115:-


Små söta kort att hänga på rad på snöre eller som här, i granris.
En söt vers står i kortet.
Känner att jag kanske måste fota det sen också....


Gulliga ekollon. 
Jag får helt enkelt återkomma med fler bilder i morgon. 
Här finns en del att fota om man säger så....

Nu är det dags att ta fredagskväll. 
Skall ta och köpa med mig några hyacinter in. 
Plantera dom och tända lite ljus. (läs en hel hoooper;)
Ta och spetsa till körsbär och chokladglöggen och sjunka ner i soffan. 

Skön kväll på er!
Stor kram från oss Smultristomtar

Förs



Inga kommentarer: