söndag 25 november 2012

Jahaja, God morgon vänner.

God morgon till denna bildlösa värld.....

Fotade MASSOR igår.

Mathildas fina kakor - julsaker - Sandras binderier och sist, men inte minst:

LISAS SKÖNSÅNG!

Jag som önskat mig sång och musik på Smultris sen den dagen vi öppnade. Lisa 15 år var den som uppfyllde den drömmen efter sju år:) Och det gjorde hon 

VÄLDIGT BRA.

Liten tjej - stor röst. 

Jag till och med filmade henne så att Hanna skulle få höra. 
Tänkte lägga ut och visa er.
Men det får bli när jag har mer tid och vet hur jag köper mer utrymme.

Nu har jag bara utrymme att förbereda åter en

JULDAG PÅ SMULTRONGÅRDEN

som jag älskat årets juldagar! 

Med alla ovan nämnda saker plus ett väder som gör att vi har så himla varmt och skönt. Lovely!

Dax att fylla på mer nu..... snacka om att alla är sugna på julgrejer nu, kul kul:)

Och jag, jag är sugen på nåt från Mathildas stora läckra buffé;)))
Men det visste ni nog redan....

Välkommen hit mellan 10 och 16 idag igen.
Kram från oss alla

1 kommentar:

Malin sa...

Hej!

Det var himla mysigt hos er igår. Jag undrar om ni har receptet till den himmelska saffranskakan med syrlig fyllning? Den var ljuvlig!

/Malin