fredag 2 november 2012



 Go kväller i stugorna - här kommer jag:))

Känns som en evighet sedan vi visade klädbilder.
En av Mollyjackorna vi har. 
I morgon har vi Helena K här som hjälper till med smycken och kläder. 
Hur bra som helst. 
Vet ju att ni gillar att få matchningshjälp;)
Min blommiga klänning är Odd Molly, 1199:-, den svarta har precis kommit igen också den 1199:-.

Ljusstake med nytt dunderpris - 550:- ord. 995:-. 
Ej helt färdigpimpad.....

Man kunde nästan tro att det var typ julmarknad här idag. 
Jisses vad många vi var där kring lunch ett tag.....
Men det gick ju bra det också.
Säkerligen många som slutade lite tidigare. 
Kul att ni tog en tur till landet då!

Nu har vi bakat lite mer på kvällskvisten så det skall räcka i morgon.
Trots att jag har sprungit runt hela dagen blir jag förpassad till promenix nu. 
Maken har ju inte direkt samma rörliga jobb - så nu skall jag ut och valla honom.....

Ha en skön kväll!
Kram alla,
Eva 

Inga kommentarer: