onsdag 28 november 2012


MIN ÄLSKLINGS BLUS!!!!



Om ni bara visste hur mycket jag använt den här blusen.
Typ hundra gånger. Har varit livrädd att tvätta sönder den. Nu börjar rosetten bli lite urtvättad - men inte konstigt efter alla gånger!

Så gissa om det kom lägligt att den ingår i Mollys "nygamla" kollektion:)

Den håller verkligen i stilen ännu. 
Rak och enkel.
Jag kommer definitivt att investera i en svart nu också.
Säkerligen blir det samma favvo.


Jag har förstås alltid linne under så den känns "klädd".



 Som jag sa när vi var på inköpen så är det här i mitt tycke Mollys finaste sommarkollektion hittills. Passar mig och Smultris så himla bra. 

Skall försöka få till det så ni kan se här på bloggen under dagen. 

Nu packas det upp kulor och grejer.

Riktigt kul vill jag lova;)

Öppet till 19.30 idag!!!
Välkomna, 
kram kram


1 kommentar:

Anonym sa...

Underbar! Prislapp? Kram Annsofi