söndag 11 november 2012


Morning alla glada:)



Först måste jag naturligtvis börja med att GRATULERA 

PAPPA BO
Kram från mig idag

om det nu är någon mer pappa som skulle läsa det här (vilket jag betvivlar) grattar jag förstås dig med:)

Vet ni, dagar när vi har öppet då tänker jag knappt på vilket väder det är.
Den här tiden har jag bara fokus på en sak:
BARA DET INTE ÄR UNDER NOLLAN!!!

Ok, nån grad funkar men inte för mycket. 
Vi älskar att ha riktigt varmt på Smultris och dagar som igår är precis den goa värmen vi alltid skulle vilja ha. 

Bara att hålla tummarna för en mild vinter!

Idag skall vi vara därute och försöka isolera, foga och täta lite mer. 

Nu har vi priserna på porslinet här:

Mugg 40:- 

Skål 69:-

Fat 79:-

Thekanna 239:-

Specialare: 6 muggar 200:-

Kalasbra julklappstips, går ju att kombinera så bra. 
Thekanna, muggar & the tex.
Skålar och godis eller hemmagjord musli.

Oj vad vi fick slå in julklappar igår! 
Superkul, sa jag till alla, och vad bra att vara ute i så god tid!
Kanoners, ojojoj!!!

Och, jag själv då!??
Tycker jag att det är så bra att andra gör det borde jag väl för hela världen börja själv också....

Mitt mål denna vecka borde bli att göra en julklappslista.
Har ju så några att köpa till. 

Världens minsta släkt - och ingen vill byta, jag menar, det är verkligen lätt som en plätt. 
Bara våra egna barn och några till. 
Bara att sätta igång Eva!

Idag blir det planering till morgondagen också.

Vet ni hur kul jag tycker det skall bli!!!!???

Första bokfotningen - jag har bilder i huvudet men det är ju inte säkert att dom blir som jag tänkt mig. Kan ju bli helt annorlunda men att det ändå funkar. Det där med bilder det är en värld för sig....
Massor att förbereda innan vi kan börja. 

Matinhandling, val av porslin, miljöer, recept................ planering är nyckelordet vettja;)

Kikar in här senare och då blir det dax för 
TÄVLING

Hejsvejs så länge!

Inga kommentarer: