måndag 5 november 2012


Snabb morgon.....


Fabian och jag har varit på sjukhuset och han har gipsat om sin hand.
Eller rättare sagt; Fabian har varit på sjukhuset och modern gick sin morgonpromenix;)

Hemma en snabbis nu och riggar om för att snart åka till revisorn och sen hämta Fabian som inte kan vara med på sin idrott för handen, idag. Däremot följer han med på 

PREMIÄR 
för min franska lektion. 
Gissa om det skal bli kul!!!!

Det var den här bilden som skulle in igår, nu har jag raderat en massa bilder så nu har jag en massa nytt utrymme;))

Älskar det bara dom här lakanen. 
Funderar faktiskt på att beställa och vinterbädda uppe i vårt rum på Smultris. 
Om någon skulle vilja beställa så är ju textilier så enkla att skicka.

Nu skall jag äta lite rödbetor och andra goda rotfrukter till lunch.
På fredag (eller kanske måndag) blir det rotfruktsfotning här. 
Första grejen med nya boken.

Iiiiiiiiiiiii vad kul det ska bli!!!!!!!!!!
Ha det gott hörrni, skär med kniv i dimman och grådasset så kanske vi ses;))

Inga kommentarer: