fredag 14 december 2012

25% PÅ SMYCKEN


Japp så är det, läge till  julklappar i morgon alltså!
Förvisso finns andra klappar också förstås....


Mr Sancta har flyttat in, tjohooo!
Granen har Helena och jag klätt idag. 
Kul, kul.
Men ganska tidigt kan tyckas. I alla fall för mig. 
Brukar knappt hinna med det annars.
Bäst att ta in den snabbt i år för den kommer inte att bli långlivad.
Första julkatalogerna kom ju i juni så nu är jag lite halvlack kan jag lova. 
Tur att det bara är lite drygt en vecka kvar. 
Ska verkligen bli hur mysigt som helst att vältra sig i julfirandet med allt vad det innebär. 
Men efter nyår är det morsning och goodbye.
Då flyttar våren in - första leverantör som tar in pärlhyacinter köper vi av;)


Trappen är flaggpimpad.


 Och juläpplena inköpta. 
Supergoda är dom. 
Och så himla fina i färgen.
Det bästa av allt är att dom inte flugit över flera kontinenter. 
Rena fina svenska äpplen, mums!


Gillar spegeln jag köpte i Frankrike. 
Passar extra bra nu  när det är gröna/röda tiden.


Och på skafferidörren har en liten yllestrumpa flyttat in. 
Eller liten och liten. Jag har nog inte sett nån större strumpa.
Blir svårt att fylla den med klappar.....

Ha det gott!
Har du tänkt dig en tur ut till den vackra landsbygden i morgon hälsar jag dig härmed 
VÄLKOMMEN.

Inga kommentarer: