tisdag 18 december 2012


 JAHA???


Har inte aning om vad drömtydarna skulle säga men precis innan jag vaknade drömde jag att 

MIN MAN 

skulle

STICKA SOCKOR

till en av mina säljares döttrar.

skulle få ljusrosa sockor när hennes mamma var här.

SVISCH

sa det bara så hade han stickat nästan en hel GRÅ VUXEN socka på ett litet litet kick.

MIN MAN!!!!
STICKA!!!!
??????

Då säger jag till honom:

HUR KAN DU STICKA SNABBARE ÄN 
MIG!???

Du skulle ju göra barnsockor och inte VUXEN...????



I själva verket var han på konsert igår.

EUROPE


Känns som en bra bit ifrån ett nystan.

Men vad vet jag, han kanske fejkade konserten och istället satt och 

STICKADE.....

Gissa om jag vaknade full i skratt.

Välkommen tisdag!
Kram på er

1 kommentar:

Petra sa...

Hahaha!!
Underbar dröm och Maja behöver lite stickat nu i vinterrusket!! ;o)
Kram på dig underbara Eva!!
Kram Petra