fredag 21 december 2012


Nytt kom det;)


Huuur kul som helst så här innan jul!
Nu är det så mina vänner förstår ni att i morgon kommer vi att köra

REA

på våra julpryttlar.

Sen blir det klädrea som vanligt på annandagen.

 Ursöta the/soppmuggar som kom nu

Det innebär att julen kommer att vara borta härifrån inom några veckor. 
Så vill ni fynda jul gäller det att snabba på;)

Vi kör vårnytt så snart det bara går. 
Jag ÄLSKAR ju verkligen julen men ni vet ju hur mycket jag gillar det ljusa härliga som kommer med våren.
Ojoj, jag blir varm i hela kroppen när jag bara tänker ordet 

VÅR.
Coolt hur man kan gå igång på bara ett ord!


Så här söt blev burken efter Helenas pimpande.
Så lite behövs och så blir det bara sååå jätte gulligt.


Så kom det ännu mer burkar. 
Tror ni jag har lite mani på burkar eller....

Haha, ja det har jag kan jag lova!

Nu skall jag iväg och inhandla lite godsaker som vi kan fika. 
Idag igen..... hehe!
Kanske tänker någon: men har ni inte eget bröd ni kan fika med??

Jo, självklart - men det har vi liksom gjort en sisådär hundra gånger;)

Tjingigen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Eva!
Igår kom din fina bok till mig, som jag vann.
Vill bara skicka några ord om hur oerhört glad blev över att paketet kom i fin papper med snyggt rött band runt. Boken inlindad i silkespapper...
Jag lägger mycket tid på att göra alla mina paket lika fina som innehållet så därför blev denna boken en dubbel glädje då ni tagit er tid att ge paketet de där lilla extra till mig som vinnare. De kändes som om det kom en gåva från en kär vän.
Tack!
Önskar dig riktigt fina juldagar
Kram Marianne