lördag 29 december 2012



SISTA ÖPPNA DAGEN FÖR I ÅR!!!



Inte längesen tycker jag, som vi stod och gjorde snittar och öppnade bubbelflaskor..... men det är ett år sedan. 

Ett mycket innehållrikt sådant. Måste nog göra en tillbakablick senare:)

Nu skall jag ut och skotta så det går att komma fram om vi får någon som vill fira av det gamla året med oss idag. 

Måste nog faktiskt ta och fixa till något paketpris på champagneglas också. 
Vad kan passa bättre??

Idag lottar vi ut fem stycken presentkort bland er som kommer och besöker oss. 
Samt ett presentkort på 500:-.

Plus att vi bjuder på snittar & bubbel.
Alkoholfritt finns också;)

Med det vill vi 

VARMT TACKA FÖR ÅRET SOM GÅTT!

TREVLIGARE - GLADARE - SNÄLLARE 

BESÖKARE ÄN SMULTRONGÅRDEN HAR
 DET HAR JAG SVÅRT ATT TÄNKA MIG ATT DET FINNS.

Ni är helt fantastiska, jag hoppas att ni förstår det.

STOOOOOR KRAM JUST TILL 

DIG

Eva & c/o

1 kommentar:

Nina C. sa...

VARM KRAM!! tillbaks till er alla på Smultris också!!! <3
Ja riktigt *varm är kramen.. nästan 40-gradig...så det blir tyvärr (!) inget besök ut till Er idag, som tänkt. ..Men vad är väl en bal på Slottet.. ..om inte alldeles, alldeles ..underbar..!! Men det kommer ett nytt år och nya dagar att åka ut till mysiga, härliga och helt fantastiska SMULTRONGÅRDEN!! Jag vill önska Er alla ETT GOTT NYTT ÅR!!! Och TACK för att ni finns!!!
Kram!!! Nina i Örebro.