onsdag 5 december 2012

 SNABBIS TILL FRANKRIKE


Resulterade i en ansenlig mängd väskor.
De flesta i den otroligt schyssta läderimmitationen som jag oftast köper men även några äkta skinn. 

Kommer att fota alla och lägga upp i en särskild väskmapp.

Den här bruna och svarta kostar 495:-. 


Inte många dagar jag varit borta men här händer grejer vill jag lova!
Alltid en massa som fixas. 
Här har Sandra fixas till en av de ljusstakar som är så bra att "pimpa" efter årstid.
Förstås med jultema nu;)


Ljusstake som ger ett super fint sken av hjärtan. När lågan fladdrar "rör" sig hjärtana. 
Verkligen fint ljus i allt mörker som är nu.

Ordinarie pris 

 Gissa om jag har en del att göra nu. 

Hahahaha hohoho!!!

Har en massa bilder från butiker att visa så jag återkommer faktiskt inom kort.
Vet att ni är många som vill se vad som finns i sortimentet nu.

Ses snart igen - kram kram

Inga kommentarer: