onsdag 9 januari 2013

Gomorron gomiddag eller gokväll  eller vad skall man säga...??


Oj vad mina dagar bara

FÖRSVINNER!!!!!!

Idag är en sån dag när jag bara pratar i telefonen och sitter vid datorn.
Så mycket som skall synka.....
Med ordrar, nya leverantörer, event mm mm.....

Sen har jag ju min lilla skrivarkurs också, hehe....
Jag har faktiskt redan gjort första inlämningsuppgiften men inte sänt iväg den. Man fick tre alternativ. 

Att beskriva miljö och känsla i:

En lägenhet där det bor knarkare

En bar kl 01.00 

Valfri 

Jag har tagit valfri - har ju typ tusen valfria grejer i skallen.
Men jag skriver nog en var av dom andra också.
Eftersom jag älskar att skriva så går det ju så fort så det är liksom inga problem.

Problemet är bara om det blir bra.
Ska bli spännande när jag lämnar in min första uppgift. 
Det blir väl i morgon.

Överst ser ni räkmackan som vi kommer att ha här på lördag. 
Blir dock svårt att få till penseblommorna.....

Nej, nu väntar nästa samtal....
förresten, jag återkommer med armbandspriser snart. Det är vad nästa samtal handlade om nämligen.
Adios!

Inga kommentarer: