fredag 11 januari 2013

HAPPY FRIDAY!


Ny bild från Calou - läcker. Gillar träskon. Såna tar vi in:)

Egentligen gillar jag inte fredagar mer än nån annan dag, bara det att det är mysigt när det skall bli helg.
Älskar man sitt jobb och dessutom har det på hemmaplan har dagarnas namn egentligen inte så stor betydelse.
Mannen är ju ledig lördagar - söndagar och självklart är ju det extra skoj;)

Måååånga saker på agendan idag, jisses. Tur jag började skriva ner allt igår! 

Ska väl på en tio olika ställen och göra ärenden. 
Bland annat hämta en vikvägg till butiken. Hoppas kanske att den skall kunna funka att prova kläder bakom i klädrummet. Inte säkert - kan vara för hög också, hm då blir det inte bra.
Men jag känner på mig att det är en sån "braåhavägg" som blir till stor användning framöver.

Vart och när, om den inte passar på Smultris vill säga, det har jag inte en ringaste aning om. 

Vad tror ni, kan den här passa att klä om bakom??

Vilken tur vá att det var lite bruna armar och grönt gräs på bilden.
För här ligger det grå täcket fortfarande tätt på vårt tak.....

Hörrni - vill ni vara med och vinna armbandet - kommentera här vilket ni helst vill vinna;)

Bäst att köra igång.
Tjingeling kamrater!


2 kommentarer:

Unknown sa...

så smart! Hoppas den passar.

Anonym sa...

Åh, skulle önska mig det översta armbandet med nitar! Så snyggt!
Trevlig helg, kram Helena Lenhult