söndag 6 januari 2013

She´s back:)))


Trodde väl aldrig att det skulle hända igen.

Är det nån gång man vill följa en blogg är det väl när människor man känner är bortresta.
Eller kanske man skall säga: bor borta. 

Och den här människans blogg vill jag verkligen följa, så himla kul att få se bilder från livet som hon har därborta. Även om man skypar och pratar i telefon är det alltid kul med bilder!!!
(Även om hon inte fattar hur kul vi tycker det är.....)

Nu har hon visst bloggat nån dag och inte sagt nåt - men Stina håller på att fixa en blogg tills hon åker till USA och kollade Hannas - och plötsligt såg vi att det hänt lite där;))

Ni som vill läsa om den tidigare
Baktanten kan kolla 

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh tack! Jag har gått in och tittat lite då och då, för att se om hon börjat blogga igen under hösten. jag gillar verkligen hennes blogg. Brukar inte kommentera men blev så glad så jag lämnade en kommentar hos henne och så en här för jag ville även tacka dig.

God fortsättning!
Nina
Nina