onsdag 20 februari 2013

LOVELY KNIT TURKOS


En av mina favvofärger som ni vet;)

Idag kommer Victoria hit och skall fixa ordning bland kläderna här på bloggen. 

Så ni hittar lite bättre;)
Det är ju mängder av mer kläder på G in så nu är det bäst vi spottar upp oss igen.

Har kommit lite (mycket) roliga grejer till bakning idag också. 
Kola smakande dekokulor bland annat. 
Det kommer bilder.
Grejer som är bra för er som vill få hemskick;)

Allt gott denna denna extremt gråa onsdag. 
I alla fall här i Örebro.
Min hjärna som behöver FÄRG!!!!


Gult är fult.
Sorry GULT för det men jag gillar inte alls gult....
MEN det går ju inte att göra annat än ÄLSKA detta fantastiska mimosaträd.
OCH DOFTEN åååååååååååh.......... jag känner den nästan genom datorn:) 

Hanna är rätt vild på att visa bilder.
Vill ni se från mina dagar hos henne så hittar ni dom HÄR.

Idag ger vi järnet här på Smultris med uppacknig av nytt och klädfix.

Allt gott




1 kommentar:

Johanna sa...

Älskar doften av mimosa!
Måste nog åka till Vence..:-)

Varm hälsning Johanna