söndag 3 februari 2013

Min STORA dröm




 HUR kunde jag missa BILL???

Ja det vetikatten! 

Hur som helst - BILL är min DRÖM!!!!
ALLA kategorier!!!!!

Kommer ni ihåg när vi hade 

Ni mejlade o kommenterade om era drömmar. 
Så kul det var att läsa!
Själv skrev jag aldrig mina.....det skulle väl fylla hela blogger kanske, haha!

Att ha såna restauranger som BILL har, det är absolut en av mina allra största drömmar. 

Jag skulle däremot ha ännu mer vegetariskt på menyn.

Så skulle min restaurang vara på varmare breddgrader, inte Sverige och inte London.
Kanske Nice...??

Jag har önskat mig att ha en vegrestaurang sen första besöket på Cranks för 27 år sen. 
Undrar just om det någon gång blir realitet??
Vem vet, inte jag just nu i alla fall. 

En av BILL´s restauranger var vi på i London. 
Inte alls planerat utan vi gick förbi och jag tittade in och sa att 
-Här bara MÅSTE vi äta!!
Tur att dom andra tyckte detsamma.


Kan du till och med SE Bill live och berätta om boken och hans liv.

Då kommer förstås jag att tänka på varför inte vi gör en sån grej med vår bok??
Det måste vi minsann ändra på!
I sommar när grönskan och blomningen är igång då blir det youtubefotning, hihi!

Hur som helst vänner, in och kolla Bill och allt han gör. 

Boken är heeelt fantastisk, skall fota ur den och visa er nån dag. 

I love it!!

Missade ni 
Mr Selfridge igår?? Ingen fara Svtplay finns ju!

Självklart kollade vi. 
Älskar ju kostymfilmer. Sen var vi ju på Selfridges i torsdags vilket gjorde det extra skoj:)

Sevärd!

Hörrni - nu fångar vi söndagen, jag skall kolla igenom Bills kokbok - igen hihi.

Kram på er!

Inga kommentarer: