måndag 18 februari 2013


TIDIG MORGON......



 Och jag har redan varit ute och sprungit - rätt långt faktiskt. 
Utefter promenaden och därmed längs med vattnet. 
Lovely - vilken syn!
Flera badade trots den tidiga timmen och troligtvis låga temperatur.
Dom var ljushåriga så säkert var det sturska, starka svenska Wikings;)
Eller hur, det tror vi väl?


För att komma hem behöver jag korsa antikmarknaden.
Såååå synd om mig.....;)

Men jag har ju ingen bil kvar och Hannas 18 kvm kan jag nog inte ställa nåt stort skåp el dyl på så shoppingnerven höll sig i schack faktiskt. 

Följde Hanna en bit på hennes skolväg i morse.
Nu skall jag hoppa in i duschen sen blir det lite jobb och sen möts Hanna och jag efter hennes skola.
Hon är hemma redan vid 13.30. Då går vi och köper present till en familjemedlem som fyller år nu i dagarna. Men som aldrig skulle få för sig att läsa min blogg.
Till nyöppnade Hollister styr kosan. 

Förresten, jag har en dunderbra bild som är värsta bästa hälsogrejen.
Bara jag hittar den så skall jag visa er. 
Hoppas göra det ikväll för vi skall hålla på med mina bilder då.
Tjingeling so long!

Inga kommentarer: