tisdag 19 mars 2013

Colbert short dress 046



Ljuvlig liten skapelse från Odd Molly. Pris 1699:-. 
Någon undrade om vad Victoria hade under skinnjackan, det tog några dagar men nu vet ni;)


Jag kom på att hon ju kunde visa våra nya plädar eftersom hon kändes lite matchande:)
Och ännu mer matchande blev det minsann framför skåpet med mina gamla thekoppar från Gefle porslin, eller vad säger ni.....




Igår missade jag inrop på väääärldens snyggaste gardinstänger:( stort ogilla där:(((
EXAKT vad jag skulle behöva till ett rum. 
Jag skriver jag för det är nog jag som bryr mig mest om stänger i detta hus. 
Åh vad jag blir trött på mig själv!
Hittade från 1800-talet på en nätauktion - glömde det - missade den med 3 minuter - fattar ni - 3 ynka minuter. Hade varit skoj att ha lite coola, flera hundra år gamla men, men Lene Bjerre gör ju snygga nytillverkade också..... blir till att få nytt och shoppa på Smultris istället för unikt, extremt och urgammalt. Hade passat bättre men man lär sig väl med tiden. Just nu ångrar jag mig till fanders!


Närbild på den ljuvliga pläden som ger hopp om ljusa sommardagar:)
I alla fall för mig. 

Och vad kan då denna tisdag bjuda på??
En hel del känns det som. 
En liten "kloning" skulle vara på sin plats igen;)

Wish you all a väääääry GOOD day

3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fina bilder...och ditt fina skåp där i bakgrunden..Jättefina saker visar du...kläder o allting..
Synd på de där gardinstängerna, attans..jag vet hur det känns när man missar nåt...
Kraaam Anette

Anonym sa...

Har ni några skinnjackor kvar ? Strl 38 eller 40:)

smultrongården sa...

Ja anonym vi har fått in en ny lev av jackorna:) Så din storlek finns kvar. Hoppas du ser det här el har kontaktat oss på annat vis. Du är välkommen att besöka eller ringa oss, som du säkert vet så skickar vi även av vårt sortiment;)
Eva