måndag 4 mars 2013

Hitta semesterboende


Kanske kan släkten eller vännerna ha en liten sammankomst i det här nätta lilla huset i Stockholms skärgård.


Eller kanske vill du vill ni hyra det här exklusiva huset på Kreta?

På http://www.fritiden.se/ finns allt!!!
Man kan bli sittandes i timmar och drömma sig bort.

Fritiden är faktiskt det enda stället vi har annonserat våran lilla pyttelägenhet på. Plus att jag själv skrivit om den förstås. Om du själv har nåt att hyra ut så fixar du det lätt  Till en extremt låg penning dessutom. 

Till en extremt låg penning dessutom. 

Det var ju rätt lustigt när jag ville dom någonting och dom ringde tillbaka. Då upptäckte jag att det var ett Örebronummer. Så grundaren till sidan var här med sin fru för några veckor sedan. Kul!

Förstås sa jag att vi är så himla nöjda med sidan!!

Bland annat hittade MARIA oss där. Vilken tur va! Tänk så roligt att vi lärt känna varandra;)
Ja, visst är det väl lustigt hur det ena kan leda till det andra och sen plötsligt knyts allt ihop på nåt konstigt sätt. Förunderligt skulle jag vilja säga.

Ikväll blir det nog nån liten film här. 
Kanske, kanske, kanske inviger jag min nya dator. Ojoj, svåra beslut har tagits idag. Jag har gjort en investering om man säger så. 
Bestämde mig efter tusen om, ännu fler men och med svetten rinnandes.... för en inte alltför billig dator. Inte min grej att inhandla sånt men så fick det bli. Det jag gör kräver kvalité.

När jag sansat mig lite ska jag fota den så ni får se;) så kanske blir det en tv-titt via den. Vi får väl se.

I morgon skall 
och jag träffas. Har en hel del roligt jobb framför oss:)

Önskar dig förstås en skön måndagskväll

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du det är jag som ska tacka den där sidan <3
Maria

smultrongården sa...

Haha, vi tackar väl ihop;))