onsdag 20 mars 2013

Ny lev av skinnjackor & 20%




Våra skinnjackor blev ju en makalös succé.
Kul att ni gillade dom:)
Kul också att vi fått skicka runt några i landet.

Tur som bara den så fanns fler hos leverantören. 
Så idag har vi laddat upp med nya. 
Priset är som tidigare: 2 299:-.

Har du inte provat massageljusen i de fina burkarna?
Gör det - så dunderbra är dom och doftar MUMS:)


20% har vi idag på ALLT (utom möbler) i:

Entrén
Utbyggnaden
Första rummet (rosa & glas bla) m kaminen i

Läs mer om det    HÄR 



Efterlängtad   TÖS  kom hem igår.....

Hon lämnade sol och sommar bakom sig istället lyser hon upp här hos oss med sin närvaro i en hel vecka, kors i taket! 

Hon hade köpt med sig av det urgoda persikovinet som vi drack hos henne när jag var där. 
Fabians favoritbröd och FRAISES. Mmmm så gott!


 Sent kom hon hem men direkt började hon fixa sin favvorätt:
bananpannkaka.

Hmmm, sisådär tycker jag. 
Nej förresten, illa tycker jag. 
Ärlig ska man va;)

Fabbe laddade dock upp med ett gäng.
Ja av glass och jordisar i alla fall, hehe.....

Välkommen ut till oss idag. 
En Himla leverans har kommit se sist. 
Så återigen nytt - kul kul:)

Stor värmande kram i det svenska råkalla klimatet

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej Eva,

Vad är det för märke på den fina turkosa vasen i pumpaform, den är så himla fin o jag tänkte hitta den på lite närmare håll. Eller kanske du kan skicka den ? Vad kostar den ? Önskar såå att ni fanns lite närmare mig så jag kunde besöka er oftare....=)
Så spännande med ny bok, När kommer den ? Ha det så bra Kraam från Elinor (hattgänget från Göteborg