måndag 18 mars 2013


Priceless blouse 437



Den söta raringen som finns i klänning finns ju även som blus. Lika söt den! 

Vi tog hem den som en riktig "Smultrisblus".
Tyckte att den kunde passa att hänga i klädrummet i sommar när vi får en massa besökare från när och fjärran. Så fel jag hade! Vi har endast två stycken kvar (!!) en stl 0 och en i stl 1. 
Kul i och för sig för då får vi leta nåt nytt som är typiskt Smultris.



Färgen är chalk.
Pris 899:-

(finns även i blått, den har vi visat tidigare!)

Det var den här blusen vi hade med i annonsen i NA för två veckor sedan.

Snart kommer den här modellen hit igen. 
Vi har ju ett litet projekt vi håller på med som tro´t eller ej, men vi anar ljuset i tunneln;))

Believe it or not!!!

Ni lär bli varse inom några veckor.
Nu skall jag ut och packa rosa tröjor, sjalar och några blusar.
Jisses - vad många som ville ha det Helena hade på sig i lördags.
Kul för vi trodde också starkt på det när vi var på inköpen. 

Så i morgon är det några glada kvinnor som har ett litet paket att vänta sig;)

Måndagen har verkligen varit på G mååånga timmar för mig. 
Härligt - jag gillar ju mondays.
Lika mycket som söndagar - söndagen igår gick dock låångt in på denna dagen. Kollade (som vanligt) film och surfade runt på olika roliga sidor sen. 

Man kan verkligen bli inspirerad av all info som finns att läsa på internet. 
Bland annat ser jag starkt fram emot att besöka restaurangen som Hanna berättar om 


och en massa andra som hon skrivit om tidigare. Det är väl säkert nästan sommar i Nice nu. Man glömmer verkligen så fort man kommer hem. 

Jag har fått lite småpanik också.... käre maken skall ju ha en liten sammanstråling i vår lilla Smultrongård på lördag. Paniken gäller alla de nya saker vi fått in de två senaste veckorna. Jag fick en liten idé i morse - skall se om det är något som går hem hos dom andra tjejerna. Gillar dom den kan det bli lite skoj för våra besökare i veckan;)

Puss & kram hela dan till alla er därute. 
Tag vara på ljuset - ni vet ju att vi håller oss pigga och friska av det:)
♥ 

Inga kommentarer: