måndag 11 mars 2013

Rosa Godisar.....



Alltså har ni sett såna godingar;)
I dubbel bemärkelse. 
Snygga OCH goda.
Goda som bara den - man klämmer lätt en tio, femton stycken i ett nafs;))
Helt säkert. 


Dom här goda jordgubbskulorna har vi i en annan gammaldags burk och priset är 50:- för både godisarna och burken. Jag vet, kalas pris!
Snyggt, gott och riktigt bra gåbortpresent.

Även om det är svinkallt ute - ja ok nu på middagen är det bättre - så känns det verkligen att våren är på G. Kära nån, vi får så mycket snyggt att jag blir alldeles knäsvag. 

I år är det verkligen mina färger. 
Rosa och turkos. Och alla andra pasteller också förstås. 
It makes me happy, tjohooo!!!


Nu har sjalen kommit in också. 
399:- kostar den och ni som redan beställt har ett paket i lådan endera dagen.

Skinnjackan jag berättade om har kommit också. 
Helt grym är den. Mjukt härligt skinn och kalasmodell. 

Träffar jag på nån snygg modell så fotar jag;)

Fortsätt leva livet denna härliga måndag - första dagen på ännu en oskriven vecka. 
Kram igen


1 kommentar:

Unknown sa...

NÄ DU jag vill se den skinnjackan på dig!!! Du är snygg så det förslår så den vill jag se på dig. <3