söndag 17 mars 2013

Sooooliga härliga söndag

Det börjar nästan bli tjatigt att skriva om solen varje vad;)
Nej nej nej jag skämtar bara. 
Solen kan ALDRIG bli tjatig att skriva om
 min älskade kamrat och ljusgivare

Jag har just ätit frukost med Sandra som skall iväg till ICA och jobba. 
I morgon börjar hon 5 på morgonen!!!
Stora utropstecken på det - huvva så tidigt!

Här är nu bilderna på tröjan som flera av er ville se.


Ny tröja från Monrow 699:-.

Sjal till från Culture, 399:-.



 Flera stycken fick nya ägare igår så är du sugen på en får du gärna höra av dig innan vi öppnar på onsdag igen;) Som flera av er redan vet så skickar vi härs & tvärs & hit & dit;)


Jag skrev fel igår.....
Blusen som Vic har på sig kostar 450:- och inget annat. 
Jag skrev fel på 150:- men det var ju för väl att det var åt ett positivt håll för kunden;)


 Det är Fabian som skall få dra presentkortsvinnaren.
Han kommer hem på eftermiddagen så jag meddelar den lycklige vinnaren då.

Ut & lapa sol nu!!!
Ni vet väl att en liten pytte grej uppe i hjärnan MÅSTE ha 30 min ljus varje dag för att må bra. 
Hjärnan alltså, den mår inte bra annars....
Det är ju inte helt lätt eftersom dagsljuset i alla fall där jag bor uteblir ca 6 månader per år. 

Så nu hörrni är det bäst vi passar på!

Nåt mer som är MYCKET VIKTIGT idag är att ni kollar BANDYFINALEN.
SAIK - Hammarby. 
SJÄLVKLART vinner SAIK. Helig final här i huset - jag kommer dock INTE att se.

Skall fördjupa mig i min lilla bebis som har börjat växa så smått nu. 
Och som jag älskar den!
Som man gör med alla bebisar.
Min största oro är som vanligt om NI kommer att tycka om den. 
I vanliga fall räcker det ju om föräldrarna älskar sina bebisar.
Min nya bebis måste många tycka om annars finns den inte. 
Knäppt men sant - oron är som vanligt stor.
Hela tiden hänger den som en pickande liten fågel på axeln.
En irriterande, liten & pipig, läskig sådan.
Facit får vi till hösten - när min bebis växt sig så stor att den är flygfärdig ur min hand.
Huvva - ryser vid tanken.

Skall jag våga en gång till????

Inga kommentarer: