fredag 8 mars 2013

Tulpanyra & räksmörgåsar i morgon:)


Mängdvis av gardiner, längder och kappor är till halva priset nu.

Plus att vi har dom allra gulligaste tunna, skira gardinerna - återigen inkomna - även dom till reducerat pris. Det är den med sländor på som jag tror några av er känner igen. 
Lika tunna finns även med brunaktiga blommor, samt monogram på. 

Jag skall försöka fota så ni kan se dom. 
Verkligen lätta för oss att skicka;)

Dom här fina tulpanerna med vaxblommor har Sandra bundit till oss. 

Tulpan & vas 150:-. Vasen är riktigt fin med "ränder i" upptill. Vasen är 20 cm hög. 
Sandra berättar att hon skulle ha tagit 140:- för buketten i sin butik.
Då förstår ni att det är ett riktigt klipp med allt för 150:-;))


OBS!
Jag hoppas att du som har beställt den ROSA FINA VIRKADE KOFTAN i fredags, läser det här, för den har kommit nu. Du som var här med tre pojkar. 

Jahapp, nu vänner är det fredagsmys. 
Inte så mysigt tycker jag för jag är ensam hemma. 
Mannen är på nåt av det tråkigaste som finns; BANDY.
Ja, det är som jag alltid säger, tur att vi människor är olika.

Dom två unga herrarna som fortfarande lever under samma tak som sina föräldrar, dom är på olika håll. Den ena på skolans ungdomsgård och den andra står och hackar, skär och rör i grytor. 
Ja, nån skall göra det också. Väldigt kul tycker nog jag.
Han som gör det också - tur är ju det.....

RÄKMACKOR 
är utlovat i morgon.

Med handskalade räkor, egen slagen majjo och västerbottenost.
Smaskigt för er som gillar räkor med andra ord. 

Hoppas vi ses i morrn. 
Fredagsmyskram ger jag er - har ju ingen annan här hemma

Inga kommentarer: