onsdag 13 mars 2013

 TURKOS IN MY 

Handla för 500:- 

Ha chans att vinna presentkort på 1 500:-!!!


 Vinnaren dras på lördag (vi skriver även upp er som beställt samt beställer varor som vi skickar, i lördags till nu på lördag:)

Det kan inte ha undgått någon att en av mina älsklingsfärger är turkos. 

Kan bli lite halvgalen av alla snygga turkosa färger!!!

Nu har det kommit så galet mycket snyggt turkos så ni anar inte.
Och jag lovar - här kommer att fotas;)

I morgon sätter Vic och jag igång redan vid 8-snåret. Så ni som gillar bilder - ni kommer att få;))
Priset på krukan/vasen är 249:-.



 Visst är den snygg - vasen.
Kom in prick nu och jag skyndade in och hade i mina snart utblommade tullisar.
Har idag stått en vecka - inte illa.


Den här lilla snyggingen kostar endast 55:-.
Går förstås även att sätta några läckra korkar i och använda som oljeflaskor....
Bara fantasin sätter gränser, eller hur.



 Ägg ägg ägg i stora lass. 
Schyssta året runt men extra roligt att ha framme nu till påsk.

Priser kommer så fort vi prismärkt:)

Tjing så länge

Inga kommentarer: