onsdag 17 april 2013

Antikmarknad i Vence idag

Inte så tokigt:)
Den vita påsen innehåller nåt gulligt som jag inhandlat och som skall med hem.

Jag ska till ett Boulangerie och få recept på lite som Lina fotat. Känns inte helt lätt då bi inte kan varandras språk. Och jag har ingen Hanna som täcket upp för mig....

Mannen har åkt till Nice och är på möte på Handelsbanken. Nåt om utlandssvenskar. Det tycker jag passar riktigt bra.

När vi satt och åt i söndags var tre av de närmsta borden med svenskar.

Jag har verkligen inga som helst problem med det!! Tvärtom - kul om man kan prata sitt eget språk ibland. Vet att många stör sig när man möter sina landsmän utomlands. Jag gillar det skarpt. Jag gillar svenskar. Folk av bra virke med ruter i, eller hur;)

Nej, nu skall jag väl ta tag i mitt receptmission..... Wish me good luck!


















Inga kommentarer: