fredag 5 april 2013

Behind the scenes....



Wopp, wopp "Nu är laga julen slut, slut, slut".....

Och förresten - vi tar väl nyår på en gång också;)

Oh my..... jag känner mig lite smått mållös!
Händer sällan;)) 
Men nu ljuger jag inte om jag säger att jag 

GRYMT GLAD ATT JUL &  NYÅR ÄR ÖVER.

Så grymt skönt!!!
Ojojoj, den har verkligen legat över oss kan man säga. När julen var på G och "på riktigt" då hann vi inte med allt - ljuset är så knappt den tiden. Därför var det helt enkelt bara dags att "göra om göra nytt".

Och så har det varit, fotograf Lina och jag har fotat det allra sista nu (nja, kanske inte riktigt - kan vara en sak kvar - vi har inte bestämt oss helt) och från och med på tisdag 

LEVER VI I NUET - VET NI HUR SKÖNT DET ÄR!!!???

Dessutom drar vi till Lovely Vence då också och det gör ju inte saken sämre.
Då skall vi inviga dom nya cyklarna jag köpte sist Gunilla och jag var där.

Gumpa, gumpa ut och strutta runt Vence på hoj - det skall bli skoj:)

Nu skall jag snart landa i soffan framför dansarna - ni vet ju att jag är noll för tävlingar (förutom om Mästerkocken - förresten - gillar inte att nån åker ut där heller!) men nu när allas vår älskade Maria är med - ja då vill till och med jag titta. Hon är ju för härlig:)

Vill ni ha mer av Smultris och vad som händer här - följ mig på instagram: 

@smultrongarden

snart kommer lite klädbilder - skall bara landa lite i soffan så skall ni få lite ögongodis sen.

Tjing så länge!

Inga kommentarer: