onsdag 24 april 2013

Kuuuul kväll



Verkligen en jätte kul kväll. 
Man kan säga att det nog var min allra gång som jag pratade om boken. 
När jag var på 

Fru Nilsson     i Sandviken var det ju signering - inte att jag berättade nåt. 

Jag kan verkligen inte säga att mitt "bokprat" gick som en dans. Men det var ju som sagt allra första gången så det kan bara bli bättre, eller hur;)



Så himla coolt med alla som ville köpa min bok. 
Verkligen jätte många fick bokhandeln sälja. Super kul!!!!!


Jag pratade efter

Hannu Sarenström     hmmmm en riktig bokräv...... kändes väl sådär upphetsande. Men vad 17 han är ute och ger föredrag och pratar om sina böcker hela tiden plus att det var hans åttonde (!) bok så det är ju bara hur dumt som helst att man skulle kunna mäta sig med honom första gången..... tur att jag inte sprang därifrån med benen på ryggen. Det ser jag som mer positivt;)



 Här är    Hannu        med två av sina böcker. Jag har länkat både till hans hemsida och fb-sida. 

Ooootroligt fina böcker har han skrivit. Och är hur aktiv som helst. Man kan nog helt förlora sig i hans växt och matvärld. Läs och njut:)



Jag fick med mig Hannus senaste bok hem plus smått & gott från 

Brödboden    i Mariestad. Dom bjöd på en hel massa gott. Men jag smakade inget. Vet inte varför...?? Alla sa dock att det var kalasgott och det litar jag på. 

Idag väntas besöket som inte kom i måndags.
Då skall jag fota så ni skall få lite ögongodis;)

Vi har till 20 ikväll, så alla ni som inte hinner under dagtid - very welcome tonight:)

Fånga dagen och gör den till den bästa, kram på er
Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken snygg tröja, finns den på smultris? :)