söndag 21 april 2013


När verkligheten överträffar sagan.....



Det händer väl inte ofta, eller hur?
När man tycker att nåt är tusen gånger bättre än man förväntat sig.
När vi klev ur bilen på parkeringen till detta ställe reste sig alla kroppshår och fjärilar dök upp i magen.



Wow - finns såna här ställen!???
Det kändes som en dröm kan jag lova. 

Det här är utsikten från ett av rummen.... hm, där skulle jag kunna tänka mig att bo....



Delar av huset från trädgården.


"Husets" ägarinna, svenska Camilla. 



Terassen där frukost/middag - allt - kunde avnjutas - med en MAGNIFIK utsikt.
Ja, det är nog ett milt ord - MAGNIFIK.

Käraste nån.



En av många rara söta ingångar till ett av många skrymslen.



 Men titta - där går ju Björn Kjellman.
Nej, just det är det ju inte - det är ju min Lars.
En gång för alla: min man är Lars och inte Björn Kjellman.
Basta! Den som tror nåt annat - köp glasögon.

Hur som helst - det här sjukt fantastiska pljes som jag egentligen inte tror att man kan äga, finns i Mougins - knappa halvtimmen från Vence. 

Lars hade läst om det i en artikel i flygplanstidningen. En liten plutte grej bara, men eftersom vi ändå var i närheten är det alltid kul att kika in hos svenskar. 

Och det var det vill jag lova. 
Det var en svenska som förmedlade ENERGI.

En sak är säker - we will be back:)

Här hittar du


Kika in där och hänförs av det fantastiska stället. 

Yngste sonen nyss körd till fotbollssamling.
Snart på väg till Kumla för att heja på hans lag. 
Andra sonen sover sig pigg för att snart inta ännu en arbetsdag i köket. 
Ena dottern på partaj i Seattles heta natt.
Nästa dotter just satt ner foten på Paris gator för att se vårt svenska kraftpaket Zlatan och snyggingen Beckham. Kanske vinna över hennes eget lag Nice. Det vet vi om några timmar. 

Innan fotbollen MÅSTE jag ut och röra på mig. Trött i mössan idag efter en mycket rolig schlagerkväll i VATTENTORNET . Kan varmt rekommenderas. Inte ofta man häpnas över god mat på såna ställen där det skall "matbespisasut". Eloge to the chef! Bra show, god mat ännu bättre sällskap - vad mer kan begäras? Knappast nåt. 

Men nu måste jag nog samla krafter för veckan som kommer - jisses - den här veckan kräver en hel del av tanten här i huset..... wopp wopp bara att sätta igång.

ALLT gott till er denna sköna härliga söndag.
Stor kram från mig

3 kommentarer:

Anonym sa...

I'm really enjoying the design and layout of your website. It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for
me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
Exceptional work!

my web page; http://singles.sunnymalta.com

Anonym sa...

The real life stories in the back are amazing, and show that even average women can look amazing.
Protein has a number of benefits, including increasing
your metabolism. Most of us love it; going to Mac - Donald or Burger
King from time to time.

Here is my weblog fitness tips articles

http://www.nordicdesignhub.com sa...

Jag tänker mig James Bond, ett viktigt möte med kanske en bankir i det huset. Eller en hälsokälla med samma person. :-) Snygga bilder i alla fall!