onsdag 3 april 2013


SKIR BLUS

kostar 699:-

Det var den här blusen som gjorde att jag fastnade för märket Culture.
Jag älskar det genomskinliga sirliga med broderier på. 

Men det är verkligen en balansgång. 
Är det "fel" kan det se ut som spetsnylon blä och usch och fy - det är ju nåt av det vidrigaste. 
Så som allt - det är dom små detaljerna som gör skillnad. 
Och den här var lika fin i verkligheten som på bild.
Tur för mig:)
Sen är ju smaken olika förstås......





Här har Victoria en ljust, ljust rosa sjal till. 
Jisses vad här säljs sjalar - märks att det är högsta mode just nu. 
Och det är klart - man hottar ju verkligen upp tillvaron med nåt snyggt i halsen. 

Lika mycket som halsband. Våga hjärta hänger på Vics mage.
(visst kallar man det mage trots att den är så liten att den faktiskt inte syns...???;)

Öppet här idag till kl 18.
Trädgårdsfix med blommor & blader och butiksfix - som alltid.
Sen plockar vi upp underbara speglar idag. 
Och jag har återigen beställt nya 

PLEASEJEANS

mumsfillibabba vad jag läääängtar tills vår allra första leverans dimper ner. 
Kan faktiskt bli nu till veckan.... wopp wopp!

Pratade nyss med BagarBerta Hanna och det förstod vi ju förstås.... i Nice är det sommar.

Där kan ju hon gå och malla sig - vi har ju sommar här vi med ju;))
(även om absolut ingen har för avsikt att slänga sig i poolen - den är ju istäckt!)

Au revoir friends

4 kommentarer:

Therese sa...

Hej Eva,
Jag och nån/några till tänkte åka till Smultris imorgon, och vi undrar om det finns nåt "lunchaktigt" att beställa i caféet.
Med vänlig hälsning
Therese

smultrongården sa...

Hur många är ni?
Vi har lunchiga smörgåsar som är riktigt matiga.

Men hör av er om ni skulle vilja ha. Har även tomatsoppa & bröd:)

Therese sa...

Hej igen :)
Jag tror att vi blir tre stycken. Och vi äter gärna lunch hos er. :-)
Vi kommer troligen efter klockan ett.
Med vänlig hälsning, Therese

smultrongården sa...

Ni är välkomna:)