lördag 20 april 2013


Sköna lördag




Så blev det ju VERKLIGEN!
Ett härligt solsken lyser upp vår tillvaro här på Smultrongården idag må ni tro. 
Adam och Helena bedyrar att det inte sett ut så här på flera veckor....??
Inte vet jag men kanske tog vi den med från Frankrike???

Jag skall traska ut på en liten tur nu innan min arbetsdag börjar. Härligt - jag saknar verkligen att vara härifrån min Smultrongård och alla härliga besökare vi har som sprider en massa god energi:)

Så himla mycket nytt vi fått.
Ska ta ut kameran och fota så mycket jag bara hinner. 

Här är kjolen och koftan som blev så poppis när Victoria la ut det förra veckan. 
Vi har beställt mer så det är på G;)

Kjolen kostar 598:-
Koftan 499:-


Den här fina tunikan kostar 449:-.
Jag skall visa er senare vem som tyckte den var så fin.

En tjej som hade ett GRYMT ställe kan jag lova.

Gofika på Smultris idag alltså.
Nya bord att sitta & fika vid.
Välkommen alltså;)






3 kommentarer:

Anonym sa...

Anyone who needs a new idea to stay motivated should definitely try this.
Then you'll have no trouble motivating yourself to do it. ' Being physically active can promote good mental health and help you to manage stress, anxiety and depression.


My website edetik.com/CarenIcx/info/

Anonym sa...

Pretty! This was an incredibly wonderful post. Many thanks
for supplying this information.

Here is my web site; Angry Birds Online Spielen

Anonym sa...

Iím impressed, I must say. Rarely do I encounter a blog thatís equally educative and engaging, and without a doubt, you have hit the nail on
the head. The problem is something that too few folks are speaking intelligently about.
I am very happy I came across this in my hunt for something relating to this.


my web page: angry birds online spielen