söndag 5 maj 2013


I morgon är det dags



Jajemen.
Jag fick ju fem ytterst lustiga kuvert av mina kära barn när jag fyllde sådärmycketnivet.
Mycket lustiga.
Önskade mig absolut inga grejer så dom hittade på en massa annat. 
Bland annat att jag skall laga mat med Adam på en riktig restaurang. 
Känns ju sisådär kan jag säga. 
Hur katten skall det gå???

Står här och hackar & tränar för fullt. 
Är det fult väder kanske det inte blir någon jätte rusning - men är det fint - huvvaligen - då kanske jag springer i nån skrubb och gömmer mig. 


Vi är helt ensamma han och jag. Vojne vojne.....

Han hade till och med släpat denna magnifika utstyrsel genom halva Europa. 
Vad dom andra badande sa?
Ja det kan man nog undra....

Ser halvgalen ut på bilderna - men det vet ni ju, det bjuder jag ju på;))

Och kortet fick jag förstås ihop med ett MYCKET LUSTIGT rim....

Wish me 
GOOD LUCK, PLEASE

Inga kommentarer: