lördag 4 maj 2013

Människa
KOM HEM!!!


Fikatorsk idag.
Orutinerat!

Dax för den här quinnan att styra kosan dit

DÄR HON HÖR HEMMA!!!!


Helena bakade som en liten gnu i morse.

Tji fick vi.
Önskar, ja det gör jag verkligen - jag önskar så otroligt mycket att jag själv kunde ställa mig och baka. Baka en massa läckra, coola & förstås goda kakor. 
Bara leverera på löpande band. 
Så sjukt kul det är!

Men det går icke nu. 
Har ju lite annat för mig. 
Jag är rätt säker på att nån gång senare i mitt liv kommer jag att bli en bagare och matlagerska igen. 

Kul hur som helst att avkommorna blivit bitna;)

Vi lovar det skall dröja länge innan det uppstår fikatorsk igen. 

1 juni kommer bagarHanna hem & då blir det rajtantajtan med bakverk högt & lågt igen.

Helena & jag läääängtar!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Smaskigt!! Delar du med receptet? :)

Anonym sa...

Å vilka fina! Någonstans mellan tårta och bakelse. Har de något namn? Kan man få receptet?
Vänligen
Sina