onsdag 29 maj 2013

Nytt på Smultris - kläddagar!






Victoria här, hej hej!

Jag brukar ju vara här på Smultris och vara lite överallt men nu kommer jag köra särskilda kläddagar (främst på onsdagar). Då kommer vi ha lite olika roliga erbjudanden och happenings här på Smultrongården. Och ni är många som brukar ha frågor på både mail, blogg, FB och Instagram, bara ös på så svarar vi med extra fokus dessa dagar!

Eftersom det är första onsdagen vi kör i dag så slår jag på stort och sänker ALL REA till 70% under dagen. En massa Odd Molly och annat smått och gott.

Och vi trotsar regn-prognosen och har hängt ut reastället i trädgården. Jätteskönt väder här ute så jag hoppas det håller i sig. Så kika ut och fynda (eller kontakta oss på telefon/blogg/fb etc - vi skickar självklart)





Dessutom återkommer jag med ett fint specialerbjudande efter lunch som gäller under några timmar, kika in då!! :)

Kram 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Kan man se rea kläderna på något annat sätt??
Ser ut att finnas mycket fint :-)
Mvh Eva

Anonym sa...

Undrar samma... Inte så lätt o komma ut när man jobbar hela dagen:) önskar mig en webshop från er! Hälsningar Anna