måndag 6 maj 2013



Såååå mycket helt uuuunderbara smycken



Jag älskar verkligen härliga, läckra sommarfärger.
Kan få pirr i magen av det. 
Den här kompisitionen MAKES ME HAPPY!

Egentligen hann vi inte packa upp dom i lördags - men till slut blev det så att våra kunder låg med näsan i kartongen och valde hejvilt. 

Beställer redan hem sjalen som tog slut direkt.

Ni kan skönja hur den ser ut HÄR.

Redan nu berättar jag att 

VI HAR ÖPPET ONSDAG SOM VANLIGT

TORSDAG - KRISTIHIMMELSFÄRD 10-16.

Smultrongården kan ni lita på - vi har öppet när alla andra är lediga, höhö.....

Och då skall vi se till att ha bröd så det räcker också;)

Förberedelse, förberedelse inför mitt stundande annorlunda arbete..... dåligt väder - men varmt - undrar om en massa människor är sugna att sitta ute och äta och mysa sig idag - kanske, det är rätt varmt som sagt.... hjälp hjälp!

Ja vi får väl se, kanske blir det sån sprutt och jag sitter sen här med bara en liten fingertutt.

För att kniven den slant - när jag är en sån klantig tant..... 

Uppdatering på instagram:

@smultrongarden 

1 kommentar:

Anonym sa...

Pris på armbanden?? Och kan man beställa och att dom skickas?? Susanna