måndag 22 juli 2013

Igår


fyllde våran Hanna 25 år.
Hon hade fått ledigt från sin fjällstopp i Nordnorge som hon väl tycker är lite väl avsides, kall och blåsig. Men hon ÄLSKAR sitt jobb där. Kul att hon kunde komma hem och fira sin dag. 
Lille kissen var med och firade och luktärter med magisk doft kom från trädgården.
Firade som vanligt med Euro Disney hatten, denna gång dock från Adams rum som själv ju inte använder det....


Gulligt pimpat paket med tapeter och fin tejp från Green Gate.


Tårtan gjorde förstås födelsedagsbarnet själv.
Den är bara såååå god. 
Kommer i nya boken.


Lämpligt nog denna dag skulle min bror med fru och två barn ner till Göteborg.
Förtås susade dom förbi på tårtkalas på förmiddagen:)


Senare blev det dax för mat.
Tänkte fota den till Adam men fotografen i mig svek ännu en gång och ja, det var inte mycket till matbilder det inte. Men gott var det:)


Ett litet kalasgäng har vi här.




Rosé som sig bör på sommaren.


Födelsedagsbarnet själv.
Med farbror Pär. 
Man kan tro att han är från ett annat land. 
Ett som har sol mer ofta än vi. 
Men så är det inte - icke sa nicke. 
Kvällen avslutades på ett mycket trevligt sätt. 
Hoppas det finns bilder - iså fall visar jag;)
Själv lämnade jag mobilen hemma.

Idag är första dagen som jag bara har några utteputte få måsten.
Första på så länge att jag glömt hur det är.
Men det skall bli riktigt skönt. 
Ska mejla lite grann nu och sen umgås med familjen som också är hemma.
Sååå jätte kul.
Njut alla av den fina härliga sommaren. 
Vare sig man jobbar eller ej funkar det ju att glädjas;)
Stor kram.

Inga kommentarer: