söndag 28 juli 2013



Meeeen vilken sommar!!!


Helt underbar får man väl lov att säga.

Härliga varma långa dagar att njuta av. 
Fabian var till stan i fredags och inhandlade en poolsoffa. Egentligen skulle vi ha madrasser men dom hade utgått. Så då fick det bli den här ursköna soffan istället. 

Han la sig ner och efter 30 sekunder somnade han och sov i en och en halv timme, haha. Gissa om det var skönt att sova där. Vi hittade den på FOLKPOOL här i Örebro.

I butiken rasslar det in en massa nytt hela tiden. 
Jag älskar ju det mesta med att ha butik men nåt jag faktiskt inte är så stor vän av det är när höstkläderna  dundrar in mitt i högsommaren.

Vet inte varför, troligtvis för att det påminner om att sommaren inte är oändlig.....
Sen kan jag tycka att det är rätt hysteriskt att behöva börja inhandla höst redan nu som slutkund. Men så är det ju. Är det nåt man gärna vill ha, ja då är det bäst att passa på för annars tar det slut. Och sån hysteri gillar jag inte heller.

Men, men inget jag kan göra nåt åt för det bara måste vara så.
Så naturligtvis kommer jag snart att visa er allt nytt fint som kommit.
Självklart allt snyggt från Molly och Culture.
Men också en kofta/jacka från Monrow som jag tror blir en hit.

Bilder utlovas naturligtvis.

Nu skall vi på fisketur.
Självklart inget fiske för mig - dock en goood bok tillsammans med en ännu godare vän.
Härligt.

Skön söndag alla. 
Kram




Inga kommentarer: