onsdag 31 juli 2013

Men halli hallå!



Idag blev det verkligen det optimala utflyktsvädret.
Skoj tyckte vi för här var en herrans massa urtrevliga besökare.
Tänk vilken tur vi har att just ni - ni trevliga, kommer till oss;)))

Jag sticker upp i ottan och fixar en massa nya erbjudanden tänkte jag. 
Kul att det uppskattas!

Men hörrni - idag höll jag på att sätta kvällsmaten Smultrongårdsmackan i halsen.

Jag säger bara en sak: Tomas Qvick.
Alltså, HUR är det möjligt!??
Och VAD är det som är möjligt!??
Jag menar, vem katten vet???

Självklart - neutral som man oftast måste vara när man har blogg - kommer jag inte att ge mig in i några diskussioner eller ha någon uppfattning. Men helt ärligt, är det som läget är just nu då svimmar man ju. 

Men som sagt - vem vet att det är vad som gäller. 
SOPPA. Inget annat än en skämd otäck spyframkallande soppa.
BLÄ:(

I såna här lägen känns det som att arbeta med inredning är ungefär den enklaste match på jorden.
Det finns dom som har det tuffare för att uttrycka sig milt.

Helt enkelt ser vi framemot en ny härligt utflyktsdag till vår lilla Smultrongård i morgon igen.
Tjohooo nöjd och glad att inte vara en ingrediens i den soppan....
Good night:)


Inga kommentarer: