onsdag 10 juli 2013



Snyggklänningen har kommit


Ja, den är verkligen snygg-snygg. 
På vintern då går vi i yllevantar & thermobrallor.
Men på sommaren - då sparar vi inte på nåt krut ska ni tro!
Då tar vi igen allt, haha. 

Det här är den omåttligt populära 
Pernilla Wahlgrenklänningen som varit slut överallt hur länge som helst. 
Nu tog vi in alla som fanns kvar och det var i storlek xs.
Men dom är riktigt stora. 
Helena kan förstås ha den och om jag drar några mil i spåret och lever på lite salladsblad några månader funkar den faktiskt för mig också;)

Så då vet ni som är mittemellan Helena och mig att den kommer att funka kalas.



Har varit tyst från mig några dagar. 
Jag har jobbat så grymt mycket. 
Kanske inte jätte kul för mannen som har semester. 
Jag var ju till och med tvungen att säga nej till Antikmarknaden i Nora förra tisdagen. Det har väl typ aldrig hänt. Men det gick bara inte. Skriver typ hela tiden. 
Men nu är det lugnt för några dagar. 
Bara butiken som har öppet.... 
Skickade in text o recept till boken idag. 
Det går några turer fram och tillbaka. 
Men just nu och någon dag framöver är det inte jag som har bollen i min hand. PUH!

Visar ny klänning i morgon igen. 
Har kommit lite mer kläder faktiskt. 

Nu skall snart dom ljusblå slås igen. 
Behövligt. 
Natti till er som ännu är i farten.
Eva





Inga kommentarer: