måndag 15 juli 2013

 FRELUGA TRÄDGÅRDSSCEN
MOBILBILDER





MEEEEEN alltså!!!! Vilket ställe!!!!
Sjuuukt mysigt. Verkligen. 
Är ni i närheten - bara åk!!!
Vi har försökt passa in ett besök under de få dagar vi besöker Bollnäs under ett år och igår lyckades det. 
High Score kan man säga:)
Direkt när man kom dit möttes man av denna skönsjungande lilla dam.
Vackert och fint som bara den.
Du kan läsa mer om trädgårdsscenen 

Kom ihåg - allt taget m mobil så det är sisådär med kvalitén. 
Fick visst lite darrsjuka oxå så det blev ännu värre....


En av de allra bästa sångrösterna jag någonsin hört, Magnus Karlsson Weeping Willows. Ojojoj helt magiskt!


Och här är jag med ihopvikt stol (och hopsnörpt mun) under rumpan. Alla sitter förstås på stolen och det gör jag med, fast på gräset. Att sitta på backen har alltid varit min grej, fattar inte varför men jag måste gilla att bli "jordad" på nåt vis. Konstigt men sant. 


 Och vart tar man vägen om inte till kakorna, säg??




Voila! In i den magiska tunneln och ut igen kommer Annika & Torkel:)
Träffade bekanta på konserten minsann. 
Inte så konstigt, dom bor i Bollnäs och har möjlighet att besöka alla evenemang som är. 
Ren LYX. 

Ja, mina vänner det var verkligen en kväll som bjöd på megainspiration och energipåfyllning. Wow säger jag bara. Allt var 100% i min smak.



Somrar med konserter ja det är grejer det;)

Vi har precis tagit en megalångpromenad och efter det har jag gått igenom bilder med Lina. 
Formgivaren har ju sänt oss vinterkapitlet så det håller vi på och petar och grejar i nu. 

Ta vara på sommaren och dagarna kära vänner

Inga kommentarer: