fredag 30 augusti 2013

Ciao!
Smakdag i morrn!!!!

 Tigertröjor till folket:) Finns i svart också.

Hur har ni det kamrater?

Här är det som vanligt den senaste tiden. 
Lite småhektiskt för att uttrycka mig milt. 
Fotograf Lina och jag har pratat 2 timmar idag och redigerat bok.
Tänk vad datorerna gör. Sparar in Stockholmsbesök till vår formgivare.

Lina och jag sitter på varsitt ställe så mejlar vi vad vi kommer fram till, till formgivare Helena och sen fixar och trixar hon och nästa vecka får vi nytt korr igen. 

Kanske, kanske måste det till ett besök till Helena men det är inte säkert. Om, utifall, så åker Lina för då är jag på semester. Tjoflöjt för den ni, höhöhö:)))

Helena är min stora "formgivaridol" såååå duktig!
Sen har ju jag fixat internet och franskt nummer så nu kan vi skypa och facetima hejvilt så vi ska nog klara av alla deadlines trots min semester. 

Men kanske på bekostnad av en lite småirriterad make. 
Vi får väl se. Den franska luften fixar kanske det också;))



Det här är väl kanske inte en sån bild man tycker är lattjolajbans att sätta ut.
Mitt när jag tror jag skall fixa mitt hår så trycker Helena av. 
Och faktum är att med tanke på hur dåligt jag fastnar på bild var detta den bästa.
Då förstår ni själv hur kassa dom andra var....
Men klänningen är väl värd att visa så jag gör det. 

Alltså VÄRSTA SKÖNA KLÄNNINGEN!!!!

Mjuk, härlig bomull.
Priset är 399:-!!!!

Konstigt att köpa in en kortärmad klänning på hösten?
Nja, den är tänkt som en "hemmamysklänning" som man har en hoodtröja till eller kofta. 

Så då förstår ni;)
Jag själv älskar långt så det här är min favvo just nu. 
Idag ihop med raggsockor. Det blev ju lite kallt idag. 

Hörrni, i morrn kör vi smakdag av allt nytt smask vi fått i veckan.

Varmt välkomna att överraska dina smaklökar!
Kraaaam Eva


Inga kommentarer: