fredag 2 augusti 2013


FIIIL VÄÄÄRY BÄD:(


Men usch och usch och fy och blä.
Sur eftersmak efter den filmen om man säger så:(

Handlar om de svenska högsta politikerna som beställer flickor, väldigt små flickor också, av en bordellmamma typ. Hon spelas av Pernilla August.

Helt vidrigt.
Givetvis vill man tysta ner det hela och de viktigaste bevismaterialen försvinner och dom som sitter inne med informationen gör likadant.
Frusterande. Jäkligt mycket frustrerande:(

Verklighetsskildring.
?

Iså fall - kommer det att bli någon uppföljning.
Trots att det är hemligstämplat kan någon/vågar någon börja röra om i grytan igen?

Nej fy sjutton - inget får mig att må så grymt dåligt som när människor utnyttjas och dom som är riktigt vidriga assholes går fria.
Passar inte i min rättvisevärld. 

Huvva, jobbigt att se.
Hade önskat ett annorlunda slut.
Tänk om man skulle kunna göra någon förändring för alla stackars utnyttjade människor.
Kanske kan det bli så en dag. Hoppas det!

Känns i alla fall helt makalöst bra att vi börjat ta in mer varor med charitytänk.
Det måste vara modellen!
Mera sånt!!!!!

Kommer faktiskt en vara redan i morgon som ger mat till ett barn en dag.

Nu ska det dröja med feelbad filmer.

Det var ju feelgood vi ville ha;))
Smajl!

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Usch då..men det är bra att det kommer fram ändå..
Du, Tack snälla söta, jag fick hälsningen från dig igår !! Kalix tjejen som var till din fina butik kom till min butik igår och sa att du hälsat till mig !!
Kraaaam Anette